Och så kom det en dag...

... precis vid busshållplatsen på väg till jobbet. Helt plötsligt kände jag bara för att skriva. Fast sen är jag så otrolig seg av mig själv, så det tog flera dagar innan jag verkligen manade mig själv till att skriva. Men nu är jag här iallafall...

Så idag är min enda lediga dag denna vecka, och både jag och Johanna ska gå på bio. Det ska bli kul, att få göra någonting annat än att bara sitta hemma och sova hela dagen för man har inte sovit någonting resten av dagen. Jag vaknade runt elva av att Johanna's pojkvän ringer och är helt hysterisk för att Johanna inte svarar i telefonen. Sömnig drar jag på mig mjukisbyxor och försöker orientera mig i lägenheten. Det visade sig att Johanna hade varit i duschen medan pojkvännen hade ringt.

Så nu har jag suttit och latat mig och ätit mackor med saltgurka och kollat på House. Hah, vilken dag...

Har ju också en tenta snart, men jag har så svårt att sätta in mig och börja plugga, jag är helt inne på andra saker, som att shoppa. Har ju precis upptäckt tradera och såg en ursnygg klänning på Tradera, vit med gröna mönster på. Asnygg! Vill haaaaaaa! :(

Nu tror jag det är dags att försöka slita mig från datorn och faktiskt försöka vara lite produkiv med dagen... som att tvätta. :(


   tvätt högen som aldrig försvinner.

Kommentarer
Postat av: Ameena

En sån gullig blogg du har! ♥

2008-02-07 @ 15:28:10
URL: http://psylocke83.livejournal.com/
Postat av: Anonym

måste oxå tvätta. men d e ju såååååå tråkigt :(

2008-03-03 @ 11:43:27
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0