Bamse, bamse, starkast är vår Bamse

Nu, i tre långa dagar, är jag klar med Bamse-utbildning. För en tid sen tillbaka sökte jag in till Fritidsresor och fick gå på en intervju, och sen blev jag kallad till intervjun. Jag träffade en massa roliga människor och det kändes nästan lite sorligt idag när man visste att det över. I vilket fall fick jag reda på min destination under sommaren -- Bulgarien. Nån som har varit där och har några tips? Jag kommer jobba på Serenity Bay i Tsarevo, en liten stad med 6.000 invånare. Nervös, men jag är SÅ taggad. Måste jag vänta så här länge? :(

Och finns det någon ögongodis där?! Hur ser bulgariska killar ut?!



*linda hoppas att hon får spela Lille Skutt hela sommaren, ska gömma mig bakom träden då!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0