jag, jag, jag

Nånstans i maj åkte jag till Bulgarien för att jobba. Vad ska man säga om det? Det har varit undebart (roligt), men samtidigt otroligt frustrerande. Det känns fortfarande lite overkligt att jag har bott där borta och träffat alla människor där. Likaväl att när jag bodde där, så kändes det konstigt att veta att jag har ett liv i Sverige som väntade på mig! Nåväl!

Inte fanns det mycket shopping där borta och ännu mindre visste man vad som hände i vida världen. Mitt liv gick ut på Bamse, Lilleskutt och Vargen. Skalman ibland. När han inte var "sjuk".
Snuggle snuggle
Jag o Emelie som kaniner
Men nu är man iaf tillbaka! Och det känns riktigt skönt. Nu ska jag faktiskt försöka uppdatera min blogg. Och skriva, och sånt. Jag känner att motivationen är på g. Livet känns lite skönare. What can I say!

Kommentarer
Postat av: ida

mycket fräshig blogg!

2008-09-04 @ 19:22:15
URL: http://lillalillaida.blogg.se/
Postat av: Psylocke

Du är världens sötaste kanin! :D

2008-09-04 @ 23:52:50
URL: http://psylocke83.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0